Friday, May 29, 2009

Perjalanan ke Terengganu

Okeh, itinerari utk Pulau Redang dah update hari tuh kan....Check balik.

Sekarang nak cerita bab memulakan perjalanan ke Terengganu. Alhamdulilah, Pcik Rosman sudah berada di Malaysia dan dapat menyertai rombongan kita kali ini (Morocco ok? Ada gempak pasal H1N1 tak?)Kalau tak, risau gak kat Anjang yang nak kena drive dari JB.

So, group JB boleh jumpa group BP kat mana-mana lah masa on the way to KT. Settle.

Group Paya Jaras pulak. Risau gak kat Mcik sebab Pcik Apiz tak dapat pegi. So siapa 2nd driver Mcik? Alhamdulillah, ada anak buah yang sedia membantu iaitu Syafiq si rambut kerinting. So Syafiq, K Fiza boleh pick up kat komuter UKM pada 4hb tuh. Preferably sampai Bangi dlm kul 2 lebih sbb K Fiza keje pagi 4hb tuh. Nanti kita jumpa Mcik kat hentian Genting Sempah on the way to Kuala Terengganu. Settle?

Group Melaka datang Bangi dulu ye....Dlm tengahari. Lunch is on orang Bangi. Budget bertolak dlm kul 2.30 ptg. Settle?

So kalau Group KL (Group Paya Jaras + Group Bangi + Group Melaka) bertolak dlm kul 3, sampai KT around 11-12 mlm. Group JB + Group BP boleh check in dulu kalau sampai awal di Homestay Mak Teh di Chendering (sebelum bandar KT). Kita sume boleh berehat di homestay Mak Teh ni.No telefon Mak Teh 019 9225251. Kita akan kembali ke homestay ni selepas trip Pulau Redang nanti. Settle?

Kalau ada apa-apa nak tanya, boleh tanya kat chat box macam biasa.

Okeh?

No comments: