Tuesday, February 15, 2011

Seronoknya di A Famosa!

Bagi pihak ahli KeluargaTokCai, diucapkan berbanyak terima kasih kepada platinum sponsor kita, Mcik & Pcik Hafidz sekeluarga di atas kesudian menjemput kami ke A Famosa Melaka. Ini dianggap satu percutian mewah kerana kami dapat duduk bukan 1 tapi 2 buah banglo di dalam A Famosa. Kami merasa seperti 'orang kaya' dapat menginap di villa yang sangat selesa yang mempunyai kolam mandi di depan rumah...muahaha.
Sudah tidak dapat menahan lapar...
Kolam mandi depan villa....Nice!
Tiket masuk ke Water World dan Animal Safari juga disponsor, membuat kami rasa sangat bertuah bersaudara dengan Mcik....ekekek... Terima kasih daun keladi, semoga Mcik & Pcik Hafidz sekeluarga dimurahkan rezeki dan dilindungi Allah SWT selalu.
Rasa nak masuk, tapi malu-malu...
Bergaya spt orang kaya sekejap...
Mcik mencuba slide di Water World
Ada beraniii?
Terima kasih juga dengan sponsor burung puyuh dan makanan lain yang dimasak oleh makcik-makcik yang tidak mengenal erti penat bila mengenangkan mulut-mulut mereka yang perlu disuap dengan makanan. Tanpa mereka, mungkin kita terpaksa menahan lapar kerana bukan ada gerai makan (harga berpatutan) berdekatan. Ini membuat sesetengah kita berfikir siapakah bakal pelapis yang akan mewarisi sifat rajin memasak mereka....
Dapur villa yang comel (bukan orang comel)
Ketika dalam sangkar di Animal Safari...

Seronok rasanya kerana percutian ini dapat disertai oleh keluarga Ucu & Pcik Emi, Azie & Izan serta percutian pertama bagi pengantin baru, Ila & Lokman. Semoga mereka juga turut gembira bercuti bersama ahli KeluargaTokCai.

Walaupun hanya untuk semalam, yang penting para ahli keluarga dapat berkumpul dan bertanya khabar. Hilang rasa penat bila dapat berborak santai, memerhati anak-anak seronok bermain di swimming pool sambil berkongsi menikmati makanan yang dibawa.
Pcik tengah rilek...
Muka puas hati....(kepanasan)

Terima kasih daun keladi......

2 comments:

apple said...

sunyi sepi kembali la nmpk nye..

btw, thanx to keluarga makcik n pakcik apiz..

thanx pada family masing2..
thanx pada semua keturunan..

sbb meriahkan event kali ni..
sama2 merapatkan yg jauh2...

semoga berjumpa lg..

tp mcm ramai yg sdg berbadan dua..
ADAKAH FAMILY DAY TAHUN NI AKAN DI TUNDA?

hehhee...

Alidanirai said...

Rse nk pegi lagi la A Famosa ni ..Hohoho ,, slide dia tak boleh lupa xDD