Wednesday, November 23, 2011

Welcome back!

Rasa seperti baru sahaja menyambut tahun 2011. Tup!Tup! Dah bulan November, dah nak masuk tahun 2012. Tak sempat nak menulis mengenai Hari Raya Puasa & Hari Raya Haji. Selain daripada perayaan, banyak peristiwa lain yang berlaku tahun ini. Ahli keluarga pun banyak peringkat, jadi macam-macamlah seperti menduduki peperiksaan penting UPSR/PMR, yang graduate, yang bertunang, yang berkahwin, yang menerima cahayamata. Tahniah! Alhamdulillah! Kira lengkaplah tahun ni....Tahun depan, insyaallah meriah juga, ameen.
Event baru yang telah diwar-warkan di fb ialah melawat Universal Studio Singapore pada bulan April tahun depan. Respon so far banyak daripada mereka-mereka yang muda belia. Harap-harap plan ini menjadi.
Hari ini semasa melayari laman sesawang, terjumpa pula blog Limastiga ini. Menarik! Harga pun macam ok. Cantik dan ada swimming pool. Macam sesuai untuk percutian keluarga apa tah lagi kalau booking kesemua bilik. Cuma tempat ini hanya menerima maksimum 24 orang sahaja. Kalau ramai ahli keluarga nak ikut, macam mana? We'll see how it goes ok..




Di pintu masuk

Ada swimming pool

Limastiga : Pavilion


No comments: